Публикавано на 20.05.2024 г.
О Б Я В Я В А
СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО ЗА ДЛЪЖНОСТТА ГЛАВЕН СПЕЦИАЛИСТ „БЮДЖЕТ"
I. Изисквания за длъжността:
Длъжността се заема по трудово правоотношение
Образование: Средно - икономическо
Професионален опит - в областта на счетоводството
II.Описание на длъжността:
Да разработва и контролира изпълнението на бюджета на общината. При нужда предлага актуализация. Разработва бюджетни прогнози на общината.
Да организира разработването, приемането и актуализацията на бюджета на общината по пълна бюджетна класификация.
Да изготвя бюджетна прогноза за следващи периоди.
Да оказва методическа помощ по разработването и изпълнението на бюджета на бюджетните дейности в общината.
Да участва в подготовката на отчетите за касовото изпълнение на бюджета по образец на Министерството на финансите, в частта му за плана на стойностните и натуралните показатели.
Да приема, проверява и следи за своевременното представяне на отчетите на второстепенните разпоредители с бюджетни кредити.
III. Допълнителни изисквания към изпълнителя на длъжността;
- компетентност, свързана с познаване и ползване на нормативни актове;
- работа в екип;
-комуникационна компетентност
IV. Необходими документи за кандидатстване:
1.Заявление до кмета на Община Болярово.
2.Диплом за завършена степен на образование.
3.Свидетелство за съдимост.
4.Трудова книжка.
5.Професионална автобиография.
6.Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата.
V.Общи условия:
1.Община Болярово, гр. Болярово, обл. Ямбол
2.Работно време - 8 часа
3.Основна заплата - Съгласно нормативната уредба
Документи се подават в деловодството в "Центъра за административно обслужване" Община Болярово ул."Димитър Благоев"№7
Телефон за контакт във връзка с документите 04741/69-21 - Жана Милева - спец."ЧР"
ХРИСТО ХРИСТОВ
КМЕТ НА ОБЩИНА БОЛЯРОВО
Публикувано на 10.05.2024 г.ОБЯВЛЕНИЕ
1. Минимални изисквания за длъжността:
Степен на образование: висше /бакалавър/
Професионална квалификация - 2 години, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията
Начален ранг за заемане на длъжността - IV младши, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията
2. Информация за длъжността:
Осъществява вътрешен одит по ЗВОПС на всички структури , програми, дейности и процеси в общината( в т.ч. на разпоредители с бюджет от всички нива)включително финансираните със средства от Европейския съюз
Проверява и оценява съответствието на дейността със законите, подзаконовите нормативни актове, вътрешните актове и договорите, надеждността и всеобхватността на финансовата и оперативната информация и създадената организация по опазване на активите и информацията, както и ефективността и икономичността на операциите и изпълнението на договорите и поетите ангажименти.
Отговаря и пряко участва в одитната дейност в Община Болярово чрез изпълнение на конкретни одитни ангажименти.
Идентифицира и оценява рисковете по одитираните дейности и процеси, оценява адекватността на системите за финансово управление и контрол, изразява независимо и обективно мнение за ефективността на контролните механизми на одитираната дейност, попълва документи, изготвя одитен доклад, окомплектова го с доказателства към направените констатации, изводи и препоръки и го представят на ръководителя за проверка и одобрение.
3.Специфични изисквания за заемане на длъжността предвидени в специални нормативни актове:
- да притежават сертификат „Вътрешен одитор в публичния сектор" , издаден от министъра на финансите .
4.Допълнителни изисквания служещи за прецизен подбор за заемане на длъжността:
Съгласно длъжностната характеристика;
Област на висшето образование - икономически, технически, социални, стопански и правни науки
Добро познаване на международните стандарти за професионална практика по вътрешен одит и законодателството в областта на финансовото управление и контроли вътрешния одит в публичния сектор
Да притежава личностни качества, и умения за работа в екип;
5. Начин на провеждане на конкурса /всички изброени/:
- решаване на тест;
- интервю
6. Минималният размер на основната заплата за длъжността, определен за степен 1 на длъжностното ниво е 933,00, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
При определяне на индивидуалния размер на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заемана та длъжност и изискванията за нейното заемане, квалификацията, професионалния опит на кандидата, действащите нормативни актове, определящи формирането на възнаграждението и Вътрешните правила за работната заплата в Община Болярово.
7. Необходими документи
Кандидатите трябва да подадат следните документи:
1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец
2. Декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишен от правото да заема длъжността /чл.17 ал.2 т.1 от НПКДС/;
3. Декларация, че кандидатът не би се озовал в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, роднина по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен вкл.;
4. Копие от документа за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация;
5. Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
6. Автобиография СV формат
7. Свидетелство за съдимост;
8. Медицинско свидетелство;
9. Копие от документа за самоличност;
10. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността /удостоверение за компютърна грамотност или за квалификация/
Документите се подават лично от кандидатите или упълномощено от тях лице в деловодството на Община Болярово на ул. „Д.Благоев" № 7 всеки работен ден от 8.00 ч. до 17,00 ч.
На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
Списъците и други съобщения за конкурса да се поставят на Информационното табло на сградата на Община Болярово, ул. „Д.Благоев" № 7.
ХР.ХРИСТОВ
КМЕТ НА ОБЩИНА БОЛЯРОВО
Публикувано на 21.02.2024 г.ОБЯВЛЕНИЕ
Община Болярово
На основание чл.10 а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл.13 ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за длъжността „Главен вътрешен одитор" по служебно правоотношение
1. Минимални изисквания за длъжността:
Степен на образование: висше /бакалавър/
Професионална квалификация - 2 години, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията
Начален ранг за заемане на длъжността - IV младши, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията
2. Информация за длъжността:
Осъществява вътрешен одит по ЗВОПС на всички структури , програми, дейности и процеси в общината( в т.ч. на разпоредители с бюджет от всички нива)включително финансираните със средства от Европейския съюз
Проверява и оценява съответствието на дейността със законите, подзаконовите нормативни актове, вътрешните актове и договорите, надеждността и всеобхватността на финансовата и оперативната информация и създадената организация по опазване на активите и информацията, както и ефективността и икономичността на операциите и изпълнението на договорите и поетите ангажименти.
Отговаря и пряко участва в одитната дейност в Община Болярово чрез изпълнение на конкретни одитни ангажименти.
Идентифицира и оценява рисковете по одитираните дейности и процеси, оценява адекватността на системите за финансово управление и контрол, изразява независимо и обективно мнение за ефективността на контролните механизми на одитираната дейност, попълва документи, изготвя одитен доклад, окомплектова го с доказателства към направените констатации, изводи и препоръки и го представят на ръководителя за проверка и одобрение.
3.Специфични изисквания за заемане на длъжността предвидени в специални нормативни актове:
- да притежават сертификат „Вътрешен одитор в публичния сектор" , издаден от министъра на финансите .
4.Допълнителни изисквания служещи за прецизен подбор за заемане на длъжността:
Съгласно длъжностната характеристика;
Област на висшето образование - икономически, технически, социални, стопански и правни науки
Добро познаване на международните стандарти за професионална практика по вътрешен одит и законодателството в областта на финансовото управление и контроли вътрешния одит в публичния сектор
Да притежава личностни качества, и умения за работа в екип;
5. Начин на провеждане на конкурса /всички изброени/:
- решаване на тест;
- интервю
6. Минималният размер на основната заплата за длъжността, определен за степен 1 на длъжностното ниво е 933,00, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
При определяне на индивидуалния размер на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заемана та длъжност и изискванията за нейното заемане, квалификацията, професионалния опит на кандидата, действащите нормативни актове, определящи формирането на възнаграждението и Вътрешните правила за работната заплата в Община Болярово.
7. Необходими документи
Кандидатите трябва да подадат следните документи:
1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец
2. Декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишен от правото да заема длъжността /чл.17 ал.2 т.1 от НПКДС/;
3. Декларация, че кандидатът не би се озовал в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, роднина по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен вкл.;
4. Копие от документа за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация;
5. Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
6. Автобиография СV формат
7. Свидетелство за съдимост;
8. Медицинско свидетелство;
9. Копие от документа за самоличност;
10. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността /удостоверение за компютърна грамотност или за квалификация/
Документите се подават лично от кандидатите или упълномощено от тях лице в срок от 14 дни , считано от датата на публикуване на обявлението в деловодството на Община Болярово на ул. „Д.Благоев" № 7 всеки работен ден от 8.00 ч. до 17,00 ч.
На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
Списъците и други съобщения за конкурса да се поставят на Информационното табло на сградата на Община Болярово, ул. „Д.Благоев" № 7.
Публикувано на 06.02.2024 г.
Публикувано на 24.01.2024 г.
Публикувано на 01.08.2023г.
Община Болярово обявява подбор на персонал за длъжността "Специалист ТСУ" - едно работно място.
Публикувано на 30.03.2023 г.
О Б Я В Я В А М :
Конкурс за длъжността: УПРАВИТЕЛ НА ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП ЗА ПЪЛНОЛЕТНИ ЛИЦА С ДЕМЕНЦИЯ И ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП ЗА ПЪЛНОЛЕТНИ ЛИЦА С ФИЗИЧЕСКИ УВРЕЖДАНИЯ - с. МАМАРЧЕВО, ОБЩИНА БОЛЯРОВО по трудово правоотношение
Място на работа: ЦНСТ - с. Мамарчево
Характер на работата: Ръководител на институция за социални услуги
Организира, ръководи и контролира цялостната работа в заведенията - ЦНСТ за пълнолетни лица с деменция и ЦНСТ за пълнолетни лица с физически увреждания.
Сключва договорите с потребителите, желаещи да ползват социалната услуга.
Представлява ЦНСТ за пълнолетни лица с деменция и ЦНСТ за пълнолетни лица с физически увреждания при установяване на връзки и контакти.
Да притежава умения за работа в екип и да има нагласа да работи с хора с увреждания.
Допълнителни изисквания към изпълнителя на длъжността;
- компетентност, свързана с познаване и ползване на нормативни актове;
- управленска компетентност;
- комуникационна компетентност;
- компютърна грамотност;
Кандидатите трябва да отговарят на следните изисквания:
Образование Висше, Магистър / бакалавър/, специалност „Социални дейности", психология ; / средно - икономическо/
- Професионален опит - минимум 3 години в сферата на социалните услуги
- Компютърна грамотност
- Да не е осъждан
Необходими документи:
- Заявление за участие
- Копие от документ за самоличност
- Автобиография
- Мотивационно писмо
- Документи за удостоверяване на придобит професионален опит
- Документ за придобита компютърна грамотност
- Свидетелство за съдимост
Начин на провеждане на конкурса в два етапа
- Първи етап :Допускане на кандидатите до участие в конкурса по представените документи
- Втори етап - Събеседване
- Разглеждането на представените от кандидатите документи и събеседването се провежда в сградата на община Болярово от конкурсна комисия, назначена от кмета на общината.
Краен срок за подаване на документи :
Документите за участие в конкурса се подават всеки работен ден от 8.00 ч. до 12.00ч. и от 13.00 ч. до 17.00 ч. в запечатана непрозрачна опаковка, върху която се посочват трите имена на кандидата, неговия адрес, телефонен номер за връзка, електронна поща, която се представя в Центъра за административно обслужване намиращ се в сградата на общинска администрация Болярово, на адрес: гр. Болярово, ул."Димитър Благоев" №7 или се изпраща по пощата или чрез куриер.
Срок за подаване на документите от 03.04.2023 г. до 03.05.2023 г.
Телефон за справки - 04741/6921 - Жана Милева
Краен срок за подаване на документи: 03.05.2023г. до 17,00часа
Общодостъпно място, на което се публикуват списъците и всички съобщения във връзка с конкурса - интернет страницата www.bolyarovo.bg
Място, където кандидатите могат да се запознаят с длъжностната характеристика е интернет страницатa www.bolyarovo.bg
Публикувано на 04.01.2022 г.
О Б Я В Я В А
СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ФИНАНСОВ КОНТРОЛЬОР"
I. Изисквания за длъжността:
Образование: висше - бакалавър
Специалност: икономика
Вид правоотношение: трудово
II. Необходими документи за кандидатстване:
1.Молба до кмета на Община Болярово.
2.Диплом за завършена степен на образование.
3.Свидетелство за съдимост.
4.Трудова книжка.
5.Професионална автобиография.
6.Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата.
III.Месторабота:
1.Община Болярово, гр. Болярово, обл. Ямбол, ул."Димитър Благоев"№7
2.Пълно работно време - 8 часа, от 8,00ч. до 17,00ч.
3.Основна заплата - 1020 лв.
Документи се подават в срок от 05.01.2022 г. до 31.01.2022 г. в деловодството на Община Болярово ул."Димитър Благоев"№7
Телефон за контакт във връзка с документите 04741/69-21 - Жана Милева - спец."ЧР"
ХРИСТО ХРИСТОВ
Кмет на Община Болярово
Публикувано на 07.12.2021 г.
О Б Я В Я В А
СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО ЗА ДЛЪЖНОСТТА „СПЕЦИАЛИСТ ТСУ"
I. Изисквания за длъжността:
Образование: Висше, полувисше, средно
Специалност: „Строителство на сгради и съоръжения"
Професионален опит - 4 години
II. Необходими документи за кандидатстване:
1.Молба до кмета на Община Болярово.
2.Диплом за завършена степен на образование.
3.Свидетелство за съдимост.
4.Трудова книжка.
5.Професионална автобиография.
6.Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата.
III.Месторабота:
1.Община Болярово, гр. Болярово, обл. Ямбол, ул."Димитър Благоев"№7
2.Пълно работно време - 8 часа, от 8,00ч. до 17,00ч.
3.Основна заплата - 1100лв.
Документи се подават в срок от 08.12.2021 г. до 31.01.2022 г. в деловодството на Община Болярово ул."Димитър Благоев"№7
Телефон за контакт във връзка с документите 04741/69-21 - Жана Милева - спец."ЧР"
ХРИСТО ХРИСТОВ
Кмет на Община Болярово
Публикувано на 05.11.2021 г.
О Б Я В Я В А
СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО ЗА ДЛЪЖНОСТТА „СПЕЦИАЛИСТ ТСУ"
Образование: Висше, полувисше, средно
Специалност: „Строителство на сгради и съоръжения"
Професионален опит - 4 години
II. Необходими документи за кандидатстване:
1.Молба до кмета на Община Болярово.
2.Диплом за завършена степен на образование.
3.Свидетелство за съдимост.
4.Трудова книжка.
5.Професионална автобиография.
6.Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата.
III.Месторабота:
1.Община Болярово, гр. Болярово, обл. Ямбол, ул."Димитър Благоев"№7
2.Пълно работно време - 8 часа, от 8,00ч. до 17,00ч.
3.Основна заплата - съгласно нормативната уредба за длъжността.
Документи се подават в срок от 05.11.2021г. до 30.11.2021г. в деловодството на Община Болярово ул."Димитър Благоев"№7
Телефон за контакт във връзка с документите 04741/69-21 - Жана Милева - спец."ЧР"
ХРИСТО ХРИСТОВ
Кмет на Община Болярово
Публикувано на 05.11.2021 г.
О Б Я В Я В А
СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ШОФЬОР НА АВТОМОБИЛ ПО СМЕТОСЪБИРАНЕ"
I. Изисквания за длъжността:
Образование: Средно
Специални изисквания - шофьорска книжка - категория „С"
Професионална компетентност
II. Необходими документи за кандидатстване:
1.Заявление до кмета на Община Болярово.
2.Диплом за завършена степен на образование.
3.Свидетелство за съдимост.
4.Трудова книжка.
5.Професионална автобиография.
6.Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата.
III. Месторабота:
1.Община Болярово, гр.Болярово, обл.Ямбол
2. Пълно работно време - 8 часа
3.Основна заплата - съгласно нормативната уредба за длъжността.
Документи се подават в срок от 05.11.2021г. до 30.11.2021г. в деловодството на Община Болярово ул."Димитър Благоев"№7
Телефон за контакт във връзка с документите 04741/69-21 - Жана Милева - спец."ЧР"
ХРИСТО ХРИСТОВ
Кмет на Община Болярово
Публикувано на 07.10.2021 г.
ОБЩИНА БОЛЯРОВО, ОБЛАСТ ЯМБОЛ
Ул."ДИМИТЪР БЛАГОЕВ" №7
Конкурс за длъжността" Финансов контрольор" при общинска администрация на Община Болярово
На основание Чл.10, ал.1 от Закона за държавния служител, във връзка с чл.13, ял.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № РД-5- 605/05.10.2021 г. община Болярово, обявява
конкурс за длъжността :
"Финансов контрольор" по служебно правоотношение
1. Минимални изисквания за длъжността:
Образование: висше - бакалавър - икономика
Начален ранг за заемане на длъжността - IV младши
2.Специфични изисквания за заемане на длъжността:
-длъжността се заема по служебно правоотношение. Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл.7 ал.1 от Закона за държавния служител.
- образование - висше икономическо
3.Допълнителни изисквания към изпълнителя на длъжността;
- професионален административен опит
- компетентност, свързана с познаване и ползване на нормативни актове;
- работа в екип;
-комуникационна компетентност
- компютърна грамотност;
4. Начин на провеждане на конкурса /всички изброени/:
- I етап решаване на тест;
- II етап - интервю с успешно издържалите - I етап кандидати
5. Кратко описание на длъжността:
-Организира и провежда предварителен контрол на бюджетните и извънбюджетните средства на общината.
- организира и провежда вътрешно-ведомствения контрол за разходването на бюджетните ресурси и стопанисването на материалните активи от общинската администрация, звената и структурите в бюджетните дейности.
- контролира разходването на финансовите ресурси и опазването на материалните активи на общината при първостепенния и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити.
6.Необходими документи за кандидатстване:
- заявление за участие в конкурса по образец - Приложение №3, съгласно чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност за държавни служители;
- декларация от лицето за неговото гражданство, че е пълнолетно, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишен по съответен ред от правото да заеме определена длъжност.
-декларация, че кандидатът не би се озовал в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, роднина по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен вкл.;
-копие от документа за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация;
-копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит / трудова или служебна книжка/
-автобиография;
-свидетелство за съдимост;
- медицинско свидетелство;
-документ за самоличност ( само за идентификация при подаване на заявлението и при провеждане на конкурса)
Кандидатите следва да представят ясни и четливи копия на изискуемите документи към заявлението си за длъжността, заверени с гриф „Вярно с оригинала" и подпис.
7.Място и срок за подаване на документите:
Документите се подават лично или чрез пълномощник в деловодството в „Центъра за административно обслужване" в сградата на Община Болярово на ул. "Д. Благоев" № 7 всеки работен ден от 8.00 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.00 ч.
Срок за подаване на документите от деня следващ датата на публикуване, при краен срок за подаване на документи - до 17.00 часа на 21.10.2021г.
На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса:
Интернет страницата на община Болярово www.bolyarovo.bg и таблото за обяви пред административната сграда на Община Болярово
За допълнителна информация: телефон 04741/6921 Жана Милева
Контрол по изпълнението на заповедта възлагам на секретаря на Община Болярово
ХРИСТО ХРИСТОВ
Кмет на Община Болярово
Публикувано на 25.08.2021 г.
О Б Я В Я В А
СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО ЗА ДЛЪЖНОСТТА"СЕКРЕТАР МКБППМН"
I. Изисквания за длъжността:
Длъжността се заема по трудово правоотношение
Образование: бакалавър / магистър
Специалност - педагогика, социална педагогика, педагогика на девиантното поведение, психология, право, социология и други с педагогическа правоспособност
II.Описание на длъжността:
1.Привежда в изпълнение Закона за БППМН, осъществява дейност по предотвратяване и борбата срещу противообществените прояви на малолетните и непълнолетните за нормалното им развитие и възпитание.
2.Организира и координира цялостната дейност на МКБППМН.
3.Отговаря за организирането на социално-превантивната и възпитателна дейност на територията на Общината.
III.Допълнителни изисквания към изпълнителя на длъжността;
- компетентност, свързана с познаване и ползване на нормативни актове;
- работа в екип;
-комуникационна компетентност
IV. Необходими документи за кандидатстване:
1.Заявление до кмета на Община Болярово.
2.Диплом за завършена степен на образование.
3.Свидетелство за съдимост.
4.Трудова книжка.
5.Професионална автобиография.
6.Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата.
V.Общи условия:
1.Община Болярово, гр.Болярово, обл.Ямбол
2.Работно време - 8 часа
3.Основна заплата - Съгласно нормативната уредба
Документи се подават в срок от 26.08.2021г. до 15.09.2021г. в деловодството в "Центъра за административно обслужване" Община Болярово ул."Димитър Благоев"№7
Телефон за контакт във връзка с документите 04741/69-21 - Жана Милева - спец."ЧР"
ХРИСТО ХРИСТОВ
КМЕТ НА ОБЩИНА БОЛЯРОВО
Публикувано на 25.08.2021 г.
ОБЩИНА БОЛЯРОВО, ОБЛАСТ ЯМБОЛ
Конкурс за длъжността" Финансов контрольор" при общинска администрация на Община Болярово
На основание Чл.10, ал.1 от Закона за държавния служител, във връзка с чл.13, ял.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № РД-5- 516/23.08.2021 г. община Болярово, обявява
конкурс за длъжността :
"Финансов контрольор" по служебно правоотношение
1. Минимални изисквания за длъжността:
Образование: висше - магистър - икономика
Начален ранг за заемане на длъжността - IV младши
Професионален опит - 2 години
2.Специфични изисквания за заемане на длъжността:
-длъжността се заема по служебно правоотношение. Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл.7 ал.1 от Закона за държавния служител.
- образование - висше икономическо
- стаж в областта на счетоводството, финансите, вътрешния и външния одит в организации на бюджетна издръжка - 2 години
3.Допълнителни изисквания към изпълнителя на длъжността;
- професионален административен опит
- компетентност, свързана с познаване и ползване на нормативни актове;
- работа в екип;
-комуникационна компетентност
- компютърна грамотност;
4. Начин на провеждане на конкурса /всички изброени/:
- I етап решаване на тест;
- II етап - интервю с успешно издържалите - I етап кандидати
5. Кратко описание на длъжността:
-Организира и провежда предварителен контрол на бюджетните и извънбюджетните средства на общината.
- организира и провежда вътрешно-ведомствения контрол за разходването на бюджетните ресурси и стопанисването на материалните активи от общинската администрация, звената и структурите в бюджетните дейности.
- контролира разходването на финансовите ресурси и опазването на материалните активи на общината при първостепенния и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити.
6.Необходими документи за кандидатстване:
- заявление за участие в конкурса по образец - Приложение №3, съгласно чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност за държавни служители;
- декларация от лицето за неговото гражданство, че е пълнолетно, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишен по съответен ред от правото да заеме определена длъжност.
-декларация, че кандидатът не би се озовал в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, роднина по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен вкл.;
-копие от документа за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация;
-копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит / трудова или служебна книжка/
-автобиография;
-свидетелство за съдимост;
- медицинско свидетелство;
-документ за самоличност ( само за идентификация при подаване на заявлението и при провеждане на конкурса)
Кандидатите следва да представят ясни и четливи копия на изискуемите документи към заявлението си за длъжността, заверени с гриф „Вярно с оригинала" и подпис.
7.Място и срок за подаване на документите:
Документите се подават лично или чрез пълномощник в деловодството в „Центъра за административно обслужване" в сградата на Община Болярово на ул. "Д. Благоев" № 7 всеки работен ден от 8.00 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.00 ч.
Срок за подаване на документите от деня следващ датата на публикуване, при краен срок за подаване на документи - до 17.00 часа на 07.09.2021г.
На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса:
Интернет страницата на община Болярово www.bolyarovo.bg и таблото за обяви пред административната сграда на Община Болярово
За допълнителна информация: телефон 04741/6921 Жана Милева
Контрол по изпълнението на заповедта възлагам на секретаря на Община Болярово
ХРИСТО ХРИСТОВ
Кмет на Община Болярово
О Б Я В Я В А
СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ШОФЬОР НА АВТОМОБИЛ ПО СМЕТОСЪБИРАНЕ"
I. Изисквания за длъжността:
Образование: Средно
Специални изисквания - шофьорска книжка - категория „С"
Професионална компетентност
II. Необходими документи за кандидатстване:
1.Заявление до кмета на Община Болярово.
2.Диплом за завършена степен на образование.
3.Свидетелство за съдимост.
4.Трудова книжка.
5.Професионална автобиография.
6.Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата.
III. Месторабота:
1.Община Болярово, гр.Болярово, обл.Ямбол
2. Пълно работно време - 8 часа
3.Основна заплата - съгласно нормативната уредба за длъжността.
Документи се подават в срок до 30.09.2021г. в деловодството на Община Болярово ул."Димитър Благоев"№7
Телефон за контакт във връзка с документите 04741/69-21 - Жана Милева - спец."ЧР"
Ул."ДИМИТЪР БЛАГОЕВ" №7
О Б Я В Я В А
СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО ЗА ДЛЪЖНОСТТА „СПЕЦИАЛИСТ ТСУ"
I. Изисквания за длъжността:
Образование: Висше, полувисше, средно
Специалност: „Строителство на сгради и съоръжения"
Професионален опит - 4 години
II. Необходими документи за кандидатстване:
1.Молба до кмета на Община Болярово.
2.Диплом за завършена степен на образование.
3.Свидетелство за съдимост.
4.Трудова книжка.
5.Професионална автобиография.
6.Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата.
III.Месторабота:
1.Община Болярово, гр. Болярово, обл. Ямбол, ул."Димитър Благоев"№7
2.Пълно работно време - 8 часа, от 8,00ч. до 17,00ч.
3.Основна заплата - съгласно нормативната уредба за длъжността.
Документи се подават в срок от 01.08.2021г. до 30.09.2021г. в деловодството на Община Болярово ул."Димитър Благоев"№7
Телефон за контакт във връзка с документите 04741/69-21 - Жана Милева - спец."ЧР"
ХРИСТО ХРИСТОВ
О Б Я В Я В А
СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ШОФЬОР НА АВТОМОБИЛ ПО СМЕТОСЪБИРАНЕ"
I. Изисквания за длъжността:
Образование: Средно
Специални изисквания - шофьорска книжка - категория „С"
Професионална компетентност
II. Необходими документи за кандидатстване:
1.Заявление до кмета на Община Болярово.
2.Диплом за завършена степен на образование.
3.Свидетелство за съдимост.
4.Трудова книжка.
5.Професионална автобиография.
6.Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата.
III. Месторабота:
1.Община Болярово, гр.Болярово, обл.Ямбол
2. Пълно работно време - 8 часа
3.Основна заплата - съгласно нормативната уредба за длъжността.
Документи се подават в срок от 01.08.2021г. до 31.08.2021г. в деловодството на Община Болярово ул."Димитър Благоев"№7
Телефон за контакт във връзка с документите 04741/69-21 - Жана Милева - спец."ЧР"