Заместник-кмет
НИНА КРЪСТЕВА ТЕРЗИЕВА
Заместник-кметът подпомага кмета на общината, съобразно Устройствения правилник на общинската администрация и възложените му функции.
Организира и контролира дейността на отбранително-мобилизационната подготовка и гражданската защита на населението.
Организира и контролира дейността по безопасността на движението и спазването на законността на територията на общината.
Пряко ръководи и контролира дейността на следните отдели и звена от общинската администрация:
1. Общинска собственост, икономическо развитие, транспорт, селско стопанство, устройство на територията и управление на отпадъците и ОМП и ГЗ.
2. Отдел "Образование, социални дейности, култура, здравеопазване, вероизповедания, спорт и младежки дейности"
3. Европейски програми и обществени поръчки
МАРИЯ ЯНЕВА ЧАНЕВА
Съгласно Устройствения правилник на общинската администрация на община Болярово, Секретарят на общината организира и отговаря за:
1. дейността на общинската администрация, условията на работа на служителите и информационно - техническото обезпечаване на дейността им;
2. организира деловодството, документооборота в общината и общинския архив;
3. дейността на звената по гражданска регистрация и административно обслужване;
4. разгласяването и обнародването на актовете на общинския съвет и на кмета на общината;
5. работата с молбите, жалбите, сигналите и предложенията на гражданите и юридическите лица;
6. поддържането в актуално състояние на избирателните списъци в общината, организационно-техническата подготовка и произвеждането на изборите и местните референдуми.
7. утвърждава Вътрешните правила за реда и организацията на административното обслужване на физическите и юридическите лица;
8. организира атестирането на служителите в общинската администрация.
9. утвърждава длъжностните характеристики на служителите в общинската администрация;
10. организира и контролира изпълнението на задачите и действията, свързани с прилагането на Закона за администрацията, Закона за държавния служител, Закона за административното обслужване на физическите и юридически лица и подзаконовите нормативни актове, свързани с тяхното приложение.
11. осигурява технически и организира международното сътрудничество на общината,
12. организира обмен на опит и внедряването на добри практики в работата на администрацията;
13. В рамките на компетентността на общината осъществява връзката и координацията на съвместната работа с органите на МВР и другите институции по въпросите на обществения ред;
14. изпълнява други дейности, определени от нормативни актове;
15. пряко ръководи и контролира дейността на:
- Отдел: Административно и информационно обслужване
- Отдел: Финанси, Бюджет, счетоводство, МДТ и ТРЗ